Z rynku FMCG

  • Poprawa dobrostanu krów mlecznych, choć w pierwszej fazie wiąże się z kosztami, to w dłuższej perspektywie czasowej prowadzi do samych korzyści - zauważa Dorota Grabarczyk, analityk rynku mleka Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka. - Lepszy dobrostan sprawia, że krowy są zdrowsze, dają więcej mleka i ma ono lepsze parametry. A to przekłada się na poprawę... Czytaj więcej »

  • Od początku klęski żywiołowej spowodowanej powodzią w południowej części Polski, Lidl Polska wraz ze swoimi klientami przekazał już ponad 375 ton towarów dla mieszkańców terenów dotkniętych kataklizmem. Sieć rozesłała potrzebującym pomoc o łącznej wartości 1,2 mln zł i nie zaprzestaje swoich działań. W poniedziałek, 23 września, we wszystkich sklepach uruchomiono... Czytaj więcej »

  • Czy eksport jest naturalną ścieżką rozwoju biznesu w branży spożywczej? Dlaczego ESG i niemarnowanie żywności są tak ważne? To tylko wybrane zagadnienia, które będą podejmowane podczas poznańskich Targów POLAGRA i Targów Smaki Regionów. W programie są także rozmowy z ekspertami oraz degustacje polskich specjałów. Lidl Polska jest partnerem obu wydarzeń i jednym z... Czytaj więcej »

  • Mlekpol wspiera szpital w Nysie

    Poniedziałek, 23 września 2024

    W obliczu dramatycznych skutków powodzi, które dotknęły znaczny obszar naszego kraju, Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol postanowiła, poza innymi planowanymi przez siebie formami pomocy, dołączyć do organizowanej przez Fundację TVN akcji wsparcia dla szpitala w Nysie. Czytaj więcej »

  • Nowy lokal na Lotnisku Chopina

    Poniedziałek, 23 września 2024

    Lagardère Travel Retail w Polsce, we współpracy z Henkell Freixenet Polska, producentem m.in. win musujących Mionetto, stworzył nowy koncept handlowy na Lotnisku Chopina w Warszawie, Prosecco Bar. - Tworzymy miejsca, które nie tylko wpisują się w potrzeby lotniska i pasażerów, ale podkreślają też filozofię marek, z którymi współpracujemy – mówi Dariusz Sinkiewicz, dyrektor... Czytaj więcej »

  • Choć w obecnych czasach prowadzenie dobrze prosperującej restauracji to duże wyzwanie i sztuka wyboru, to Mateusz Gessler się nie poddaje. Jak zauważa, Polacy, a w szczególności mieszkańcy Warszawy, nie chcą porzucać swoich nawyków i nadal chętnie odwiedzają swoje ulubione restauracje, by zjeść dobry obiad czy kolację. Zamówienia nie są już może takie duże jak kiedyś, ale... Czytaj więcej »

  • Żubrówka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek wódki na świecie, zyskała uznanie nie tylko polskich miłośników alkoholi, ale także czołowych barmanów z całego globu. Jednym z najbardziej znanych entuzjastów tej wyjątkowej wódki jest Hiroyasu Kayama, właściciel legendarnego baru Bar BenFiddich w Tokio, który zdobył 4. miejsce w prestiżowym rankingu Asia's Best... Czytaj więcej »

  • Sieć sklepów Auchan przeznaczy pół miliona złotych na pomoc mieszkańcom terenów dotkniętych powodziami w południowo-zachodniej Polsce. Wsparcie w postaci najbardziej potrzebnych produktów, w tym wody pitnej, jest sukcesywnie przekazywane osobom dotkniętym skutkami powodzi. Dla zapewnienia skuteczności podejmowanych działań i ukierunkowanej pomocy akcja realizowana jest we... Czytaj więcej »

  • Marka JemyJemy przygotowała atrakcyjną promocję dla wszystkich konsumentów pysznych zup JemyJemy. Już od 10-go września można wziąć udział w akcji cashback „Smakujemy z JemyJemy”. Czytaj więcej »

  • Grupa Chorten podpisała 5-letnią umowę na sponsoring Stadionu Miejskiego w Białymstoku, który od dziś nosi nazwę Chorten Arena. Wartość kontraktu to 4 055 000 złotych netto. Czytaj więcej »

  • Carrefour razem z platformą Donateo uruchamiają zbiórkę mikrodatków dla poszkodowanych w wyniku powodzi. Zebrane środki przekazane zostaną Polskiej Akcji Humanitarnej. Klienci mogą wesprzeć potrzebujących poprzez bezgotówkowe mikrodonacje realizowane podczas płatności kartą w sklepach. Czytaj więcej »

  • Żappka na pomoc powodzianom

    Środa, 18 września 2024

    Kolejny już raz Żabka umożliwia użytkownikom swojej aplikacji mobilnej zaangażowanie w działalność pomocową. Sieć, we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem, uruchomiła specjalną akcję wsparcia dla powodzian. Użytkownicy Żappki mają możliwość wymiany zbieranych przez siebie podczas zakupów punktów lojalnościowych tzw. żappsów, na cegiełki charytatywne. Czytaj więcej »

  • Herbapol-Lublin S.A. wspiera powodzian

    Środa, 18 września 2024

    „Pomaganie mamy w naturze” – to jeden z trzech głównych filarów strategii CSR realizowanej przez firmę Herbapol-Lublin S.A. Producent prowadzi te działania zarówno długofalowo, jak i w odpowiedzi na bieżące potrzeby. Czytaj więcej »

  • W związku z tragiczną sytuacją powodziową, która dotknęła mieszkańców Dolnego Śląska, marka E.Leclerc postanowiła aktywnie włączyć się w pomoc najbardziej potrzebującym. We wszystkich sklepach E.Leclerc w Polsce prowadzona jest zbiórka żywności, chemii oraz środków higienicznych we współpracy z PCK. Jeszcze dziś do Szkoły Podstawowej nr 3 w Kłodzku przy ulicy Jana... Czytaj więcej »

  • W ING trwa nabór zgłoszeń do szóstej edycji Programu Grantowego. Bank przeznaczy 1 mln zł na najlepsze rozwiązania, które wspierają zrównoważoną produkcję żywności. Zgłoszenia należy przesłać do 10 października 2024 r. Czytaj więcej »

  • Od wtorku (17.09) klienci Biedronki mogą się zaangażować w akcję pomocową dla powodzian w trakcie codziennych zakupów. Największa sieć handlowa w kraju jako pierwsza uruchomiła zbiórkę na kasach, z której środki w całości zostaną przekazane do Polskiego Czerwonego Krzyża. Środki ze zbiórki zostaną przeznaczone na wsparcie osób poszkodowanych przez powódź oraz zakup... Czytaj więcej »

  • Hochland na konferencji IFCN

    Wtorek, 17 września 2024

    Profesjonaliści z branży mleczarskiej co roku spotykają się w innym kraju na Konferencji IFCN. Ich celem jest lepsze zrozumienie funkcjonowania sektora mleczarskiego w kontekście globalnym oraz przeanalizowanie bieżących wydarzeń na światowych rynkach. Po raz pierwszy takie spotkanie odbyło się w Polsce, a Hochland był jednym z patronów wydarzenia. Czytaj więcej »

  • 22 września w Browarach Warszawskich odbędzie się finał 6. Międzynarodowego Konkursu Plakatu We Want Jazz: KOMEDA55. Po uroczystym nagrodzeniu laureatów rozpocznie się wernisaż, otwierający plenerową wystawę najlepszych prac oraz koncert grupy EABS, poświęcony Krzysztofowi Komedzie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Czytaj więcej »

  • Firma MAGO uruchomiła automatyczną witrynę samoobsługową MAGO NEXTO DISPLAY z ofertą GORĄCO POLECAM w samym sercu Warszawy, tuż obok Złotych Tarasów! To kolejny innowacyjny krok w rozwoju linii automatycznych sklepów MAGO NEXTO, który umożliwia szybki, wygodny i nowoczesny sposób zakupów. Czytaj więcej »

  • Lidl obchodzi Międzynarodowy Dzień Równej Płacy

    Poniedziałek, 16 września 2024

    18 września obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Równej Płacy, który w każdej firmie powinien być świętowany cały rok. Wie o tym Lidl Polska, który stosuje sprawiedliwą politykę wynagrodzeniową. Sieć chce również promować dobre praktyki na polskim rynku, dlatego od 2019 wraz z partnerem merytorycznym – firmą doradczą Korn Ferry – przyznaje firmom nagrodę honorową... Czytaj więcej »

  • Azjatycka misa różności z pieczonym łososiem, pita z falafelem lub argentyńskie empanadas, czyli chrupiące pierogi – to zaledwie przedsmak długiej listy przepisów, które w XXI sezonie Doradcy Smaku zaprezentuje widzom Michel Moran. Tradycyjnie w programie zobaczymy także produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, bez których trudno wyobrazić sobie doskonałą kuchnię i... Czytaj więcej »

  • Producenci piwa są świadomi potencjalnych zagrożeń wynikających z nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Dlatego, zrzeszeni w ZPPP Browary Polskie, prowadzą regularne działania, ukierunkowane na kształtowanie odpowiedzialnej sprzedaży i konsumpcji napojów alkoholowych oraz ograniczenie dostępu do nich osobom, które nie powinny ich spożywać, tj. kierowcom, kobietom w ciąży oraz... Czytaj więcej »

  • 10 września odbyła się kolejna edycja warsztatów z cyklu „Masterclass”. Tym razem Hochland Professional zaprosił na warsztaty prowadzone przez Alona Thana i dedykowane Sushi Masterom, a także przez cukiernika Mariusza Góreckiego, który pokazał uczestnikom, jak smakuje japońska kuchnia w wersji deserowej. Czytaj więcej »

  • JTI obchodzi 25. jubileusz

    Wtorek, 10 września 2024

    Firma Japan Tobacco International (JTI), która powstała w 1999 roku, obchodzi w tym roku swoje 25-te urodziny. Czytaj więcej »

  • Marka Purella Superfoods, należąca do firmy FoodWell, ogłosiła swoje wejście na rynek batonów proteinowych. Czytaj więcej »

  • Przekazanie sterów w Nestlé Polska

    Wtorek, 10 września 2024

    Z dniem 1 września 2024 r. Aleksander Wasilewski objął stanowisko prezesa zarządu Nestlé Polska S.A. Zastąpił Artura Jankowskiego, który zgodnie z wcześniej ustalonym planem, chce skupić się na realizacji osobistych celów. Czytaj więcej »

  • Jubileusz 35-lecia Suempol

    Wtorek, 10 września 2024

    Rok 2024 jest szczególnym momentem w historii firmy Suempol, która obchodzi jubileusz 35-lecia. Czytaj więcej »

  • Karta Różnorodności to inicjatywa, do której dobrowolnie dołączyć mogą pracodawcy z sektora biznesu, nauki, administracji publicznej i samorządowej oraz organizacji pozarządowych. Czytaj więcej »

  • Współczesny rynek konsumencki stawia coraz większe wymagania zarówno wobec produktów, jak i usług. Klienci oczekują nie tylko jakości, ale również odpowiedzialności społecznej i komfortu użytkowania. Ekologiczne wózki sklepowe marki Rabtrolley idealnie wpisują się w te potrzeby. Czytaj więcej »

  • Dwie ikoniczne marki zapraszają do świętowania przyjaźni, wprowadzając Coca-Cola® Zero Cukru w limitowanej edycji OREO®. Czytaj więcej »

więcej artykułów